sábado, 17 de março de 2012

Isn't someone missing me?

Tentei procurar uma música que transmitisse o que sinto... Não foi, nem é tarefa fácil, uma vez que sinto tanta coisa ao mesmo tempo... Por agora, encontrei esta:



Please, please, forgive me
But I won't be home again
Maybe someday you'll look up
And, barely conscious, you'll say to no one:
"Isn't something missing?"

You won't cry for my absence, I know
You forgot me long ago
Am I that unimportant?
Am I so insignificant?
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?

Even though I'd be sacrifice
You won't try for me, not now
Though I'd die to know you loved me, I'm all alone
Isn't someone missing me?

4 comentários:

  1. Adoro a música :)
    Se precisares de algo, estou aqui !

    ResponderEliminar
  2. Olá querida, tens um selinho/tag para ti lá no meu blogue

    http://blush-na-bochecha.blogspot.pt/

    Beijinho, Vera*

    ResponderEliminar
  3. Adoro esta música, adoro Evanescence!
    Tem um dia fantástico :)
    Beijinhos***

    ResponderEliminar

You, yourself and your coment